Uiga o le pamu PG30

O le PG30 Gear Pump o se eseesega faʻapitoa o pamu faʻapipiʻi ua mamanuina mo le faʻaaogaina i le tele o faʻaoga faigata.E masani ona faʻaaogaina mo le faʻaliliuina o le vai, faiga faʻaluma, ma le tuʻuina atu o suauʻu i masini faʻapisinisi, e aofia ai afi, compressors, ma afi afi.

 

Galuega:

O le PG30 Gear Pump o loʻo galue i luga o le faʻavae o le suiga lelei.E aofia ai ni mea e lua - o se mea e ave ai le ta'avale ma se mea fa'apipi'i - e fa'atasi fa'atasi ma feliuliua'i i totonu o se fale mautu.O mea faʻaoga e iai ni nifo faʻapitoa e fausia ai se faʻamaufaʻailoga i le va o mea e lua ma fale o loʻo siomia ai, e faia ai se faasologa o potu laiti e faʻanofo ai le vai i totonu o le pamu.

O le faʻaogaina o le PG30 Gear Pump e aofia ai laasaga nei:

1. O le vai e ulu atu i totonu o le pusa o le pamu ma tafe atu i totonu o le va i le va o mea faʻaoga e lua.
2. A o feliuliua'i uai, latou te faia se suction e toso atili ai le vai i totonu o le pamu.
3. Ona maileia ai lea o le vai i le va o nifo fe'ai o mea e fa'aogaina ma feavea'i solo i le li'o o le fale pamu.
4. Aʻo faʻaauau pea ona faʻaogaina ma feliuliuaʻi, o le vai e faʻamalosi i fafo mai le pito i fafo o le pamu e ala i le mamafa na faia e le taamilosaga o mea.

O le PG30 Gear Pump o loʻo galue i taimi uma ma lelei, faʻamautinoa le faʻaauau pea o le tafe o le vai i le faiga o pamu.Ole fua ole tafe ole vai e mafai ona fetuunai e ala i le suia o le saoasaoa o le uila, lea e mafai ona faia i le faʻaaogaina o se tusi lesona poʻo se masini faʻatautaia otometi.

Talosaga:

O le PG30 Gear Pump o se pamu tele ma malosi e mafai ona faʻaaogaina i le tele o faʻaoga o loʻo manaʻomia ai se faʻalagolago ma faifai pea le tafe o le vai.O nisi o faʻaoga masani a le PG30 Gear Pump e aofia ai:

1. Alamanuia masini: O le PG30 Gear Pump e masani ona faʻaaogaina i masini e pei o afi, pamu, compressors, ma generators.E faʻaaogaina e tuʻuina atu ai le lubrication talafeagai ma faʻafeiloaʻi vai faʻaaogaina i le tele o talosaga.

2. Alamanuia Suauʻu ma Gas: O le PG30 Gear Pump o loʻo faʻaaogaina i le suauʻu ma le kesi alamanuia mo le fesiitaiga o le suavai, e pei o le fesiitaiga o le suauu mama, suauʻu vili, ma isi vai.

3. Alamanuia Taʻavale: O le PG30 Gear Pump o loʻo faʻaaogaina i totonu o fale taʻavale mo le tuʻuina atu o suauʻu ma faiga faʻafefe, e pei o le fesiitaiga o le suauʻu ma isi vai e faʻaaogaina i afi.

4. Alamanuia Kemisi: O le PG30 Gear Pump o se filifiliga lelei mo le vailaʻau vailaʻau lea e taua ai le saʻo ma le saʻo o le fesiitaiga o le suavai.E mafai ona taulimaina le tele o vai, e aofia ai sua pala, abrasive ma viscous.

5. Alamanuia Meaʻai ma Meainu: O le PG30 Gear Pump e masani ona faʻaaogaina i le gaosiga o meaʻai ma meainu mo le fesiitaiga o vai e pei o le sua, syrup, ma isi mea vai.

I le aotelega, o le PG30 Gear Pump o se pamu faʻalagolago ma lelei mo le tele o faʻaoga.O lona mamanu faigofie, tau maualalo, ma le gafatia e taulimaina le tele o vai e avea ma filifiliga lelei mo le tele o alamanuia.

 

O faʻataʻitaʻiga o le PG30 e aofia ai:PG30-22-RAR01,PG30-26-RAR01,PG30-34-RAR01,PG30-39-RARO1,PG30-43-RAR01,PG30-51-RAR01,PG30-60-RAR01,PG30- 70-RAR01,PG30-78-RAR01,PG30-89-RAR01


Taimi meli: Me-17-2023